Få et forspring i forhold til dine konkurrenter. Sælger du dine produkter og ydelser til andre virksomheder, kan du booste dit salg med leads fra DataPeeps.

Med DataPeeps ”startUp” produkt får oplysninger og kontaktdata på alle nystartede virksomheder i Danmark – over 2.000 hver måned. For under 20 kr. om dagen, modtager du hver dag en liste med alle nystartede virksomheder i Danmark, med oplysninger om branche, adresse, telefonnummer m.m.

Månedspris som Startup Central medlem er 499 DKK/md.

Filler

Hvem er DataPeeps?

Dataindsamler af virksomheder.

DataPeeps er en dansk virksomhed der er specialister i at indsamle, behandle og distribuere virksomhedsdata – alt fra adresser, kontaktdata, ejerkreds, bestyrelse, regnskabsoplysninger, reklamebeskyttelse mv..

Data bruges typisk til at generere salgsleads, marketingkampagner og til at vedligeholde kundedatabaser samt overholdelse af GDPR og KYC forordninger.

Ud over ”Startup” produktet, tilbyder DataPeeps en række andre dataprodukter, skræddersyet til dit behov.


Hvad tilbyder DataPeeps?

Større B2B lead indsamling af nye virksomheder i Danmark.

Få et forspring i forhold til dine konkurrenter! Til medlemmer af Startup Central har vi lavet et produkt, der indeholder oplysninger om alle de virksomheder der oprettes hver dag i Danmark – over 2.000 nye virksomheder hver måned.

Som abonnent på DataPeeps og Startup Central, modtager du hver eneste dag en oversigt over alle nyoprettede i Danmark og på den måde får du hurtig kendskab til nye virksomheder og kan dermed kontakte dem med tilbud på dine varer og ydelser.


Startup produktet indeholder:

  • CVR-nummer
  • Virksomhedens navn
  • Telefonnummer
  • Adresse og postnummer
  • Selskabsform mm.

Så kan du selv enkelt segmentere de virksomheder du er interesseret i – både i forhold til branche og beliggenhed mv.

For Startup Central medlemmer koster produktet 499 kr pr. måned.

Sådan bruger du produktet
Når du abonnerer på StartUp data får du hver dag en oversigt over alle nye virksomheder – ca 70 hver dag.

Oversigten leveres som en excel-fil hvor virksomhedens navn står i første kolonne, virksomheds adresse i 2. kolonne, postnummer i 3. kolonne, telefonnummer i 5. kolonne, branchekode og CVR-numre, osv. i følgende kolonner.

På den måde kan du nemt skabe dig overblik og sortere virksomhederne på eksempelvis branche, postnummer, osv.

Excel-filen lægges i et Google drev, som du får adgang til og derfor kan tilgå uanset hvor du opholder dig.
Hver formiddag lægges der en opdateret fil på dit drev, så du senest kl. 10 har adgang til de senester nyoprettede virksomheder.

Det skal bemærkes at i de tilfælde, hvor der ikke er registreret telefonnummer og mailadresse på virksomheden, vil disse felter naturligvis være tomme.

VIL DU OGSÅ HAVE BEDRE FORUDSÆTNINGER?

Tilmeld dig vores fordelsklub, og få bedre forudsætninger for din rejse som selvstændig eller iværksætter.

BLIV MEDLEM

TILMELD DIG VORES NYHEDSBREV