God kundeservice er kritisk vigtigt

Zendesk er et af verdens førende system er til digital kundeservice. Det er bygget så det er nemt at bruge og dækker stort set alle digitale kanaler en virksomhed bevæger sig på som f.eks. e-mail, chat, Facebook, tlf., Twitter, Google My Business etc.

En af de vigtigste ting for en virksomhed er den kundeservice man tilbyder sine kunder. Ens produkt/ydelse er selvfølgelig vigtig, men hvis dine kunder kan få den samme ydelse et andet sted med bedre kundeservice er kunderne ikke blot tilbøjelige til at flytte, de er også villige til at betale mere det andet sted.

Med Zendesk og Proventic i ryggen kan du levere kick-ass kundeservice til dine kunder!

Opstartshjælp til Zendesk.

Når du køber dine licenser til Zendesk gennem Proventic får du en samarbejdspartner til din kundeservice med mange års erfaring i Omnichannel kundeservice. 

  • Medlemmer får 3 timers opsætningshjælp uden beregning til en værdi af 2.550,- eks. moms.

Vi ved hvor vigtig god kundeservice er for en virksomhed og kan hjælpe dig med at implementere et af verdens førende systemer til at håndtere din kundeservice.

Sammen finder vi frem til hvordan vi sammensætter den mest optimale Zendesk pakke til dig og din virksomhed. Her har vi fokus på hvad hvilke kanaler der er vigtig og processer der er vigtigt for lige netop dig og din virksomhed.

Proventic | Startup Central

Modtag uvurderlige nyheder og viden

Ved tilmelding af nyhedsbrevet accepterer du, at vi må sende dig nyhedsbreve med informationer omkring Startup Central samt tilbud. Du kan til enhver tid tilbagekalde samtykket.