God kundeservice er kritisk vigtigt

Zendesk er et af verdens f√łrende system er til digital kundeservice. Det er bygget s√• det er nemt at bruge og d√¶kker stort set alle digitale kanaler en virksomhed bev√¶ger sig p√• som f.eks. email, chat, facebook, tlf, twitter, google mybusiness etc.

En af de vigtigste ting for en virksomhed er den kundeservice man tilbyder sine kunder. Ens produkt/ydelse er selvf√łlgelig vigtig, men hvis dine kunder kan f√• den samme ydelse et andet sted med bedre kundeservice er kunderne ikke blot tilb√łjelige til at flytte, de er ogs√• villige til at betale mere det andet sted.

Med Zendesk og Proventic i ryggen kan du levere kick-ass kundeservice til dine kunder!

Opstartshjælp til Zendesk.

N√•r du k√łber dine licenser til Zendesk gennem Proventic f√•r du en samarbejdspartner til din kundeservice med mange √•rs erfaring i Omnichannel kundeservice.¬†

  • Medlemmer f√•r 3 timers ops√¶tningshj√¶lp uden beregning til en v√¶rdi af 2.550,- eks. moms.

Vi ved hvor vigtig god kundeservice er for en virksomhed og kan hj√¶lpe dig med at implementere et af verdens f√łrende systemer til at h√•ndtere din kundeservice.

Sammen finder vi frem til hvordan vi sammensætter den mest optimale Zendesk pakke til dig og din virksomhed. Her har vi fokus på hvad hvilke kanaler der er vigtig og processer der er vigtigt for lige netop dig og din virksomhed.

Modtag uvurderlige nyheder og viden

Ved tilmelding af nyhedsbrevet accepterer du, at vi må sende dig nyhedsbreve med informationer omkring Startup Central samt tilbud. Du kan til enhver tid tilbagekalde samtykket.