Digitalt menukort og betalingssystem

Horago er et fantastisk værktøj, og en stor hjælp for tjenerne i den daglige drift, som genererer mersalg på 42% af bestillingerne - alt fra ekstra ost og bacon i burger, snacks til vin eller øl osv.

Hvad er Horago?

Med Horago får i Danmarks største platform for in-house bestilling til en endnu skarpere pris. Vores mission hos Horago er at levere et produkt, der ud over digitalisering af menukort også fokuserer på gæsteservice, mersalg og moderne teknologi. Vi samarbejder allerede med mange af de danske caféer og restauranter - alt fra Café Vivaldi-kæden, Mad & Kaffe, Wulff & Konstali til enkeltstående restauranter, caféer og barer.

 

Horago er et fantastisk værktøj, og en stor hjælp for tjenerne i den daglige drift, og vi er stolte over, at vores system genererer mersalg på 42% af bestillingerne - alt fra ekstra ost og bacon i burger, snacks til vin eller øl osv.

 

I disse tider er det vigtigere end nogensinde før at generere højst mulig indtægt fra gæsterne, mens man sparer på driftsomkostningerne - Horago er udviklet til netop dette.

 

Den verden, vi lever i, og den industri, vi opererer i, er blevet massivt påvirket af COVID-19-pandemien. Vi har brugt en betydelig mængde tid på at tale med forbrugere og branchefolk for at forstå, hvordan de foretrækker at interagere på restauranter, og her er de to scenarier, som vi har konkluderet fra de mange samtaler:

  • Gæstescenarie 1:
    Denne type gæst ønsker at bladre i et fysisk menukort, afvente besøg af en tjener for herefter at afgive sin bestilling. Tjeneren tager typisk menukortet med igen. Ønskes en ekstra fadøl, et glas vin, dessert eller andet i løbet af besøget vendes opmærksomheden igen til en tjener, der så kan aflevere menukortet igen. Herefter afventes besøget af tjeneren så gæsten kan afgive sin anden bestilling. Til sidst betaler gæsten ligeledes hos en tjener eller alternativt i baren.
  • Gæstescenarie 2:
    Den anden type gæst ønsker ganske simpelt at springe denne bestillingsprocess helt over til fordel for selv at bestille og betale i sit eget tempo via egen telefon. Ønskes en ekstra fadøl, et glas vin, dessert eller andet andet i løbet af besøget gøres dette nemt og hurtigt via gæstens egen telefon. Menukortet på mobilen er altid ved hånden. Når gæsten er klar til at gå, ønsker gæsten heller ikke bruge tid på at finde en tjener for betaling. Betalingen er en integreret løsning i den mobile bestilling. Gæsten kan nu blot sige tak for mad og tage hjem.

 

Tilbyd gerne dine gæster begge løsninger. 
På denne måde imødekommer du begge typer af gæster og giver gæsterne muligheden for selv at vælge deres foretrukne måde at bestille på.

Hvad tilbyder Horago?

Kom i gang med Horago for kun 665 kr./mdr. (30% rabat) igennem Startup Central, og oplev selv, hvordan moderne teknologi kan give din omsætning et stort skub op, og endda reducere dine omkostninger i samme omgang. Og hvis du ikke er tilfreds, så kan vi informere dig om, at der ingen binding er hos Horago.

 

Ud over at være synlig og markedsføres til mere end 200.000 app-brugere med dit menukort altid i deres lomme, giver du også dine gæster mulighed for at bestille og betale sikkert fra bordet via gæstens egen telefon.

 

Vi tilbyder utroligt mange funktioner, da vi ved, at hver café og restaurant er forskellig. Nedenfor er et lille udvalg af funktionerne, som alle kan aktiveres / deaktiveres efter behov:

  • Bestilling og betaling direkte fra bordet i restauranten
  • Afhentning ved disken/baren (gæster får besked, når deres ordre er klar)
  • Take-away / mad-ud-af-huset
  • Tilkald tjener
  • Loyalitetsprogrammer
  • Forudbestille
  • Personlige beskeder
  • Push-meddelelser

 

Den mobile gæst frigiver ligeledes en masse tid til den enkelte tjener som hermed, hurtigere og mere effektivt, kan tage imod bestillinger fra gæster, der ønsker at afgive sin bestilling ved tjeneren.

 

En tjener sparer utroligt meget tid på ikke at skulle tage imod bestilling og betaling fra den selvbetjenende gæst. Denne tid kan herefter bruges på mere kvalitetstid på den enkelte gæst og få spurgt ind til om alt er som det skal være. Flere og flere caféer har ligeledes indset at denne løsning kan minimere personaleomkostningerne samtidigt med at den kvalitetsmæssige tid med gæsterne øges og effektiviseres.

 

Horago er heller aldrig syg, skal ikke have ferie, går aldrig på barsel, er aldrig sur og tvær. Horago er der ALTID og sørger utrætteligt for alle dine gæster.

 

Det er fremtiden!

Tilmeld dig vores netværk

Som medlem kan du få adgang til tilbuddet for oven samt 30+ andre tilbud fra vores samarbejdspartnere.

Opret bruger

TILMELD DIG VORES NYHEDSBREV

Ved tilmelding af nyhedsbrev, accepterer du hermed, at vi må sende dig nyhedsbreve med informationer omkring Startup Central samt tilbud. Du kan til enhver tid tilbagekalde samtykket.