En kundedata platform tilgængelig for alle
I en tid hvor brugeradfærden bliver mere og mere kompleks, og hvor forventningerne til en fantastisk brugeroplevelse er blevet et must for kunderne, kræver det at virksomheder mere end nogensinde før har indsigt i sine kunder såvel som en agil marketing-indsats.
En af de måder hvorpå man kan løse udfordringerne der følger med ændringerne, er at have en Kundedata platform (CDP) i sin organisation.
En CDP giver dig mulighed for at samle, analysere og forstå alle datapunkter fra en hvilken som helst kilde og giver et let-tilgængeligt overblik over kunderne og deres adfærd. Platformen hjælper virksomheder med at løse et af deres største vedvarende problemer: At tage kundedata, der ligger spredt over det hele, og samle det ét sted hvor det er nemt og overskueligt at agere på data’en.
Med præcise data-indsigter, algoritmer til at forudsige kundeadfærd og meget mere, kan marketers agere på data og øge både performance og optimere deres virksomheds marketing i real-tid til at stå stærkere end deres konkurrenter.
Giver adgang til data indsigter tidligere reserveret til de største virksomheder
Custimy er en dansk tech-virksomhed der leverer en fuld cloud løsning i form af deres Kundedata Platform. Med deres Kundedataplatform (CDP) kan du bruge den automatiske indsamling, konsolidering og analyse af data til få dine kundedata indsigter i en platform, så du kan tage smartere data-drevne beslutninger baseret på viden i real-tid.
Custimy har bygget en platform specifikt til små og mellemstore virksomheder, og tilbyder et værktøj der gør det muligt for disse virksomheder at konkurrere i en e-commerce verden der i stigende grad bliver domineret af multinationale giganter og deres avancerede data muligheder.
Custimy har derfor udviklet platformen til at være brugervenlig, så selv virksomheder uden deciderede data-analytiske teams har mulighed for at tilgå og agere på de samme indsigter som de største virksomheder harsiddet alene på de sidste mange år. Data-drevne beslutninger skal være tilgængelige for alle, især de mindre virksomheder der ikke har haft mulighed for at få gavn af den avancerede teknologi, der nu er gjort nem og tilgængelig for alle.
CDP’en kan bruges centralisere og samle alle virksomhedens kunde, produkt og marketing-data et sted. Dette skaber et langt mere repræsentativt billede af ens forretning. Google Analytics er kun toppen af isbjerget af den data, du skal bruge for at skabe den bedste oplevelse for dine kunder og vinde dem.

Flere samarbejdspartnere du måske kan bruge
-
30% rabat
-
Læs mere
-
Spar 20%
-
6 mdr. gratis adgang