Apacta - Danmarks nemmeste ordrestyring

Apacta er det rigtige værktøj for enhver håndværker til den daglige administration. Væk med papirnusseriet og timerne på kontoret til at udrede timesedler, leverandørfakturaer og alle de ting, man glemte i farten. Med Apacta installeret på telefonen kan håndværkerne nemt og hurtigt registrere det hele på farten. I kontrolpanelet samles det hele sammen på ordrerne og sager, så der er er et godt overblik over hele forretningen.

  • Kvalitetssikring
    Direkte foto- og tekstdokumentation i appen. Giver et skarpt overblik over sagen i sagsstyringen
  • Timeregistrering
    Daglig timeregistrering for alle medarbejdere – få alle timer med på kundefakturaen
  • Materialestyring
    Find den bedste pris på materialer og håndter leverandørfakturaen med et enkelt klik

Med integration til økonomisystem  - som f.eks. Dinero og e-conomic - og lønsystem får du fuld transparens og ensartede data at se på, med et hav af fordele. Ikke mindst muligheder for at fange fejl og spotte uregelmæssigheder, som kunne ende med en større omkostning på sigt.

Med Apacta fakturerer du mindst 15% mere af din tid - garanteret! Tid du kan bruge på at skabe mere værdi. Apacta har klart den bedste rating på Trustpilot blandt lignende systemer til ordrestyring, og det er ikke en tilfældighed: Apacta har en suveræn support og er uhyre nemt at bruge.

Du bruger jo heller ikke en løvsav til et bræt, vel?

Apacta tilbyder medlemmer hos Startup Central adgang til Apacta for kun 99,- per mĂĄned. Bruger du i forvejen f.eks. e-conomic eller Dinero er der rigtig god mening i at fĂĄ automatiseret en del af arbejdsgangene.

Om Apacta

Apacta er en dansk virksomhed med hovedsæde i Aalborg. Den blev startet af Anders K. Risager, der selv er uddannet kloakmester, og på egen krop har oplevet udfordringerne der er i at starte og drive en rentabel og professionel håndværker-virksomhed.

Han fandt simpelthen, at alle løsninger på markedet, der skulle hjælpe ham med det administrative arbejde - løn, fakturering og holde styr på materialer - enten var fejlramte eller alt for bøvlede at bruge, så de endte med at koste mere tid end de løste.

Derfor startede han Apacta, så der kan blive gjort op med papirnusseri, excel-ark og fedten rundt for at flytte data rundt mellem systemerne. Apacta ER det nemmeste system til ordrestyring, fordi det SKAL være det nemmeste.

Tusindvis af håndværkere i Danmark, Norge, Sverige og Tyskland bruger Apacta dagligt. Har man først vænnet sig til systemet og får tingene registreret korrekt, så tjener Apacta hurtigt sig selv hjem igen.

Modtag uvurderlige nyheder og viden

Ved tilmelding af nyhedsbrevet accepterer du, at vi må sende dig nyhedsbreve med informationer omkring Startup Central samt tilbud. Du kan til enhver tid tilbagekalde samtykket.