Ofte stillede spørgsmål

Hvis du ikke kan finde et svar på dit spørgsmål her, så tøv ikke med at kontakte os.

StartupCentralHeader

Hvad får jeg med i medlemskabet?

Med et medlemskab får du adgang til hele vores netværk og alt det måtte indebære. Dette betyder, at du får adgang til vores platform, vores coaches og vores tilbud fra samarbejdspartnere.

Hvordan fungerer coaching & sparring i Startup Central?

Som medlem kan du ubegrænset efterspørge hjælp fra coaches til ikke-aktive handlinger. Du vil således kunne få sparring / coaching i hvordan du kan udføre en handling selv.

Vores coaches er alle frivillige, og har dermed op til 5 arbejdsdage til at besvare henvendelser - derudover har de ikke rådgiveransvar.

Hvad koster det at blive medlem af Startup Central?

Vi har 2 attraktive priser.

Vores medlemskab koster 149 kr./md. ekskl. moms med en forudbetaling på 12 måneder.

Vi tilbyder også et Basic medlemskab, her er det gratis at downloade vores app og omkostningsfrit at bruge den.

Læs mere under Priser.

Øvrige spørgsmål

Hvordan fungerer coaching & sparring i Startup Central?

Som betalende medlem kan du ubegrænset efterspørge hjælp fra coaches til ikke-aktive handlinger. Du vil således kunne få sparring / coaching i, hvordan du kan udfører en handling selv.

Vores coaches er alle frivillige og har dermed op til 5 arbejdsdage til at besvare henvendelser - derudover har de ikke rådgiveransvar.

Hvad koster det at blive medlem af Startup Central?

Vi har 2 attraktive priser.

Vores medlemskab koster 149 kr./md. ekskl. moms med en forudbetaling på 12 måneder.

Vi har også et Basic medlemskab, her er det gratis at downloade vores app og omkostningsfrit at bruge den.

Læs mere under Priser.

Hvor kan jeg finde Startup Lounge?

Startup Lounge er kommet på egen platform. Du kan tilgå Startup Lounge her.

Startup Lounge er også på Facebook, den kan du tilgå her: Startup Lounge Facebook.

Startup Lounge er vores online iværksætternetværk, og er samlingsstedet for iværksættere, selvstændige og folk med interesse inden for iværksætteri.

Du kan downloade Startup Lounge på App Store og Play Store gratis og oprette dig uden omkostninger.

Hvordan opsiger jeg mit abonnement, og hvad skal jeg tage hensyn til?

Du kan opsige dit medlemskab ved at sende en opsigelse til kontakt@startupcentral.dk - der er dog visse ting du skal forholde dig til ved opsigelsen.

Vær opmærksom på, at du ved brug af bestemte tilbud fra vores samarbejdspartnere, har en binding som kan være længere, da du har bundet dig til et længere medlemskab ved brug af et tidsbestemt tilbud hos en partner. Dvs. at hvis du opsiger medlemskabet hos Startup Central mister du dit tilbud hos de samarbejdspartnere du har gennem os.

Eksempelvis: bruger du tilbuddet fra vores samarbejdspartner e-conomic, som har en binding på 4 måneder, vil dette tilbud frafalde i takt med opsigelsen af medlemskabet hos Startup Central.

Dit medlemskab gentegnes 1 måned før udløb.

Ved endelig udmelding vil du:

  • Blive fjernet fra Startup Lounge Facebook.
  • Ikke have adgang til gratis sparring/coaching fra vores coaches.
  • Dine fordelspriser vil blive ophævet, og du vil betale normalpris i dine aftaler.
  • Du vil ikke længere have adgang til tools

Læs mere om dette i vores brugerbetingelser.

Husk på, at du fortsat kan være en del af vores online netværk Startup Lounge uden omkostninger. Download på App Store og Play Store.

Hvilke samarbejdspartnere kan jeg bruge?

Som betalende medlem har du adgang til alle vores samarbejdspartnere og deres tilbud, men hvilke samarbejdspartnere der har relevans for dig og din virksomhed afhænger af flere faktorer.

Du kan til enhver tid læse mere om, de enkelte partnere og deres tilbud og derefter afstemme med dig selv om du synes/tror det vil give værdi. Hvis du er i tvivl om, det vil bidrage til din virksomhed skal du være mere end velkommen til at spørge i Startup Lounge, vores coaches og/eller Startup Central direkte.

Hvad får jeg med i medlemskabet?

Med et medlemskab får du adgang til hele vores netværk og alt det måtte indebære. Dette betyder, at du får adgang til vores platform, vores coaches og vores tilbud fra samarbejdspartnere, dette er hvis du vælger et betalende medlemskab.

Vælger du et Basic medlemskab får du adgang til vores online netværk Startup Lounge.

Er mine data fortrolige?

Ja, naturligvis. Alle vores coaches, partnere og medarbejdere har udfyldt fortrolighedserklæringer; hvilket er din garanti for, at vi overholder alle gældende regler.

Hvad er Startup Lounge?

Startup Lounge er vores eksklusive online netværk. Her kan du få sparring og gode råd fra ligesindede, erhvervsdrivende og andre med interesse for iværksætteri. Det store fokus er på videndeling - som hjælper dig på din iværksætterrejse.

Du har mulighed for at reklamere lidt for din virksomhed og møde potentielle partnere og kunder.

Startup Central holdet kender medlemmernes kompetencer og vil derfor sætte relevante folk i forbindelse med dig.

Læs mere om Startup Lounge her

Du kan få adgang til Startup Lounge omkostningsfrit, download app'en Startup Central gratis på App Store eller Play Store.

Bliver alle fordelene aktiveret automatisk, når jeg bliver medlem?

Nej. Du skal selv aktivt gøre brug af servicerne og programmerne under vores partnerside.

På den måde gør du kun brug af de servicer og programmer, som skaber værdi og er relevant for din virksomhed.

Med et Basic medlemskab kan du ikke gøre brug af partneraftaler.

Hvad sker der med mine samarbejdspartner tilbud hvis jeg opsiger?

Siger du medlemskabet hos Startup Central op, opsiger du alle dine fordele heriblandt dine rabatter med vores samarbejdspartnere.

Du har kun særtilbud, rabatter og prøveperioder hos vores samarbejdspartnere så længe du er medlem hos Startup Central. Dette er underordnet bindingsperioden fra tilbuddet hos samarbejdspartneren.

Læs mere i vores brugerbetingelser.

Er der en grænse for, hvor meget jeg må bruge Startup Central coaches?

Nej, det er der selvfølgelig ikke. Du må benytte vores coaches lige så meget du har brug for. Du har ubegrænset 1:1 sparring med hver enkel coach og du kan gøre brug af alle de coaches du har brug for.

Må jeg benytte mig af flere coaches på en gang?

Ja. Det er helt op til dig hvor mange coaches du vil gøre brug af. Vi anbefaler at du kontakter én coach ad gangen, da det vil give dig et tættere samarbejde med coachen.

Er det billigere hvis jeg ikke bruger alle mine fordele?

Nej, det er det ikke. Prisen er fast, uanset om du bruger mange eller få af vores fordele.

Vi anbefaler dog, at du bruger så mange relevante fordele for dig som muligt, på den måde får du mest ud af dit medlemskab.

Har Startup Central en app?

Ja. Du kan downloade den på App Store og Play Store. Den er gratis at downloade.

Hvor lang tid kan jeg være medlem af Startup Central?

Du kan være medlem lige så længe du ønsker det.

På den måde kan du tage det hele i dit tempo.

Er det muligt at skrive en forretningsplan på engelsk?

Ja, det er muligt.

Hvor udvikler jeg min forretningsplan?

Først og fremmest udvikler du forretningsplanen med dig selv og eventuelt i samarbejde med coaches og andre relevante personer.

Rent praktisk udfylder du din forretningsplan på vores platform, der er udviklet til at hjælpe dig godt igennem processen.

Hvad er Startup Centrals brugerbetingelser?

Du er meget velkommen til at læse vores brugerbetingelser, du finder dem i bunden af hjemmesiden.

Hvad er Startup Centrals privatlivspolitik?

Du er meget velkommen til at læse vores privatlivspolitik, du finder den i bunden af hjemmesiden.

Hvor er Startup Central nemmest at træffes?

Det er vi på vores hovednummer 29 29 01 13, mail: kontakt@startupcentral.dk, via Facebook chatten eller på Instagram.

Har Startup Centrals coaches rådgiveransvar?

Nej, det har de ikke. De er til for at hjælpe dig og give input til din idé, som du måske ikke selv havde overvejet. Du kan få svar på spørgsmål, som du ikke kan finde på nettet og meget mere ved sparring fra vores coaches.

Laver Startup Centrals coaches mit arbejde?

Nej, det gør de ikke. De er med til at hjælpe dig godt på vej med din iværksætterrejse. Det betyder, at skal du have lavet en aktiv handling i din virksomhed, er det udover den coaching og sparring de tilbyder.

Eksempelvis: Skal du have lavet en ejeraftale og du spørger en af vores coaches om juridisk erfaring, så er det en aktiv handling du efterspørger og det er ikke med i dit medlemskab, dog vil vores coaches gøre dig opmærksom på dette.

Modtag uvurderlige nyheder og viden

Få de seneste nyheder fra Startup Central og hold dig opdateret på, hvad der sker i iværksættermiljøet.