Hvad kan jeg hjælpe dig med?

Jeg er en garvet professionel inden for det, der begyndte som Direct Marketing. Og som i dag er en del af CRM - Customer Relationship Management. Jeg kalder det Kundedrevet Markedsføring, for nu er det kunden, der i kraft af moderne teknologi selv bestemmer relationen til virksomheden - som faciliterer dialogen på relevante platforme. I relevante kanaler. Off- og online.

Mine kompetencer kan især gavne Startup Central medlemmer videre med:

  • Evaluering af plan for/hidtidig markedsføring og plan for kommende med anbefaling af det mest hensigtsmæssige/lønsomme forløb
  • Oprettelse/kvalificering/relevant udnyttelse af en kunde- og emnedabase som grundlag for 1:1 markedsføring
  • Kreativ udvikling af dialogkoncepter og dialogtekst
  • Generel digitalisering af markedsføringen

Kontakt mig og lad os sammen konkretisere, hvordan DIN virksomhed udnytter denne disciplin mest hensigtsmæssigt.

Træk på mine erfaringer/kompetencer, så du undgår faldgruber... bli'r klædt rigtigt på til at møde udfordringerne... og får velfortjent succes!


Min profil

Min professionelle baggrund:

30+ års erfaring med udvikling af profitable kunderelationer og kreative løsninger:

  • Medstifter af Wunderman, det første Direct Marketing-bureau i Danmark
  • Selvstændig konsulent/rådgiver i DIRECTion Marketing
  • Tekstforfatter med fokus på dialog og respons
  • Kursusleder og underviser på DM Skolen
  • Bestyrelsesmedlem i Dansk Markedsføring
  • Kursusleder og underviser på CRM Akademiet
  • Chef for DM/CRM-netværk i Dansk Markedsføring
  • Kursusleder og underviser på Diploma in Relationship Management
  • Underviser og vejleder i Relationsmarkedsføring på Mediehøjskolen
  • Underviser i Kundedrevet Markedsføring på Teknologisk Institut
  • Chef for netværket Datadrevet Markedsføring
  • Formand for Direct Marketing-bestyrelsen i Dansk Markedsføring

Kompetencer jeg har tilegnet mig som kan have gavn for iværksættere, selvstændige og freelancere:

Strategi 

  • Sådan integreres kundedrevet relationsmarkedsføring optimalt i marketingplanen Kreativitet
  • Sådan udvikles det relevante koncept og teksten med den ønskede effekt

Database

  • Sådan marketingorienteres og videreudvikles kunde-/emnedatabasen

Projektledelse

  • Sådan sikres korrekt eksekvering af projekter – fra forberedelse til resultatmåling Usability
  • Sådan optimeres brugervenlighed og interaktion på hjemmesiden/i sociale medier Workshops
  • Sådan tilpasses og uddannes organisationen til nye, kundedrevne udfordringer

Min generelle svartid:

  • Svar på forespørgsel/henvendelse om hjælp senest næste dag
  • Svar i form af oplæg afhænger i sagens natur af opgavens art

Modtag uvurderlige nyheder og viden

Ved tilmelding af nyhedsbrevet accepterer du, at vi må sende dig nyhedsbreve med informationer omkring Startup Central samt tilbud. Du kan til enhver tid tilbagekalde samtykket.