Hvad kan jeg hjælpe dig med?

Jeg er en garvet professionel inden for det, der begyndte som Direct Marketing. Og som i dag er en del af CRM - Customer Relationship Management. Jeg kalder det Kundedrevet Markedsføring, for nu er det kunden, der i kraft af moderne teknologi selv bestemmer relationen til virksomheden - som faciliterer dialogen på relevante platforme. I relevante kanaler. Off- og online.

Mine kompetencer kan især gavne Startup Central medlemmer videre med:

  • Evaluering af plan for/hidtidig markedsføring og plan for kommende med anbefaling af det mest hensigtsmæssige/lønsomme forløb
  • Oprettelse/kvalificering/relevant udnyttelse af en kunde- og emnedabase som grundlag for 1:1 markedsføring
  • Kreativ udvikling af dialogkoncepter og dialogtekst
  • Generel digitalisering af markedsføringen

Kontakt mig og lad os sammen konkretisere, hvordan DIN virksomhed udnytter denne disciplin mest hensigtsmæssigt.

Træk på mine erfaringer/kompetencer, så du undgår faldgruber... bli'r klædt rigtigt på til at møde udfordringerne... og får velfortjent succes!


Min profil

Min professionelle baggrund:

30+ års erfaring med udvikling af profitable kunderelationer og kreative løsninger:

  • Medstifter af Wunderman, det første Direct Marketing-bureau i Danmark
  • Selvstændig konsulent/rådgiver i DIRECTion Marketing
  • Tekstforfatter med fokus på dialog og respons
  • Kursusleder og underviser på DM Skolen
  • Bestyrelsesmedlem i Dansk Markedsføring
  • Kursusleder og underviser på CRM Akademiet
  • Chef for DM/CRM-netværk i Dansk Markedsføring
  • Kursusleder og underviser på Diploma in Relationship Management
  • Underviser og vejleder i Relationsmarkedsføring på Mediehøjskolen
  • Underviser i Kundedrevet Markedsføring på Teknologisk Institut
  • Chef for netværket Datadrevet Markedsføring
  • Formand for Direct Marketing-bestyrelsen i Dansk Markedsføring

Kompetencer jeg har tilegnet mig som kan have gavn for iværksættere, selvstændige og freelancere:

Strategi 

  • Sådan integreres kundedrevet relationsmarkedsføring optimalt i marketingplanen Kreativitet
  • Sådan udvikles det relevante koncept og teksten med den ønskede effekt

Database

  • Sådan marketingorienteres og videreudvikles kunde-/emnedatabasen

Projektledelse

  • Sådan sikres korrekt eksekvering af projekter – fra forberedelse til resultatmåling Usability
  • Sådan optimeres brugervenlighed og interaktion på hjemmesiden/i sociale medier Workshops
  • Sådan tilpasses og uddannes organisationen til nye, kundedrevne udfordringer

Min generelle svartid:

  • Svar på forespørgsel/henvendelse om hjælp senest næste dag
  • Svar i form af oplæg afhænger i sagens natur af opgavens art