Hvad kan jeg hjælpe dig med?
Jeg er en garvet professionel inden for det, der begyndte som Direct Marketing. Og som i dag er en del af CRM - Customer Relationship Management. Jeg kalder det Kundedrevet Markedsføring, for nu er det kunden, der i kraft af moderne teknologi selv bestemmer relationen til virksomheden - som faciliterer dialogen på relevante platforme. I relevante kanaler. Off- og online.
Mine kompetencer kan især gavne Startup Central medlemmer videre med:
- Evaluering af plan for/hidtidig markedsføring og plan for kommende med anbefaling af det mest hensigtsmæssige/lønsomme forløb
- Oprettelse/kvalificering/relevant udnyttelse af en kunde- og emnedabase som grundlag for 1:1 markedsføring
- Kreativ udvikling af dialogkoncepter og dialogtekst
- Generel digitalisering af markedsføringen
Kontakt mig og lad os sammen konkretisere, hvordan DIN virksomhed udnytter denne disciplin mest hensigtsmæssigt.
Træk på mine erfaringer/kompetencer, så du undgår faldgruber... bli'r klædt rigtigt på til at møde udfordringerne... og får velfortjent succes!
Min profil
Min professionelle baggrund:
30+ års erfaring med udvikling af profitable kunderelationer og kreative løsninger:
- Medstifter af Wunderman, det første Direct Marketing-bureau i Danmark
- Selvstændig konsulent/rådgiver i DIRECTion Marketing
- Tekstforfatter med fokus på dialog og respons
- Kursusleder og underviser på DM Skolen
- Bestyrelsesmedlem i Dansk Markedsføring
- Kursusleder og underviser på CRM Akademiet
- Chef for DM/CRM-netværk i Dansk Markedsføring
- Kursusleder og underviser på Diploma in Relationship Management
- Underviser og vejleder i Relationsmarkedsføring på Mediehøjskolen
- Underviser i Kundedrevet Markedsføring på Teknologisk Institut
- Chef for netværket Datadrevet Markedsføring
- Formand for Direct Marketing-bestyrelsen i Dansk Markedsføring
Kompetencer jeg har tilegnet mig som kan have gavn for iværksættere, selvstændige og freelancere:
Strategi
- Sådan integreres kundedrevet relationsmarkedsføring optimalt i marketingplanen Kreativitet
- Sådan udvikles det relevante koncept og teksten med den ønskede effekt
Database
- Sådan marketingorienteres og videreudvikles kunde-/emnedatabasen
Projektledelse
- Sådan sikres korrekt eksekvering af projekter – fra forberedelse til resultatmåling Usability
- Sådan optimeres brugervenlighed og interaktion på hjemmesiden/i sociale medier Workshops
- Sådan tilpasses og uddannes organisationen til nye, kundedrevne udfordringer
Min generelle svartid:
- Svar på forespørgsel/henvendelse om hjælp senest næste dag
- Svar i form af oplæg afhænger i sagens natur af opgavens art