Finn Thomsen

Kære StartUp'er

Startup Central handler om de udfordringer, du ønsker hjælp til at løse. Og de erfaringer/kompetencer, du kan trække på blandt 'centralens' coaches. Mød os her på siden og læs, hvor meget du kan få hjælp til inden for de ønskede fokusområder.
Lige her kan du læse om mig - en garvet professionel inden for det, der begyndte som Direct Marketing. Og som i dag er en del af CRM - Customer Relationship Management. Jeg kalder det Kundedrevet Markedsføring, for nu er det kunden, der i kraft af moderne teknologi selv bestemmer relationen til virksomheden - som faciliterer dialogen på relevante platforme. I relevante kanaler. Off- og online.

Kontakt mig og lad os sammen konkretisere, hvordan DIN virksomhed udnytter denne disciplin mest hensigtsmæssigt. Træk på mine erfaringer/kompetencer, så du undgår faldgruber... bli'r klædt rigtigt på til at møde udfordringerne... og får velfortjent succes!

Fin Thomsen

coachfiller

Konsulent og tekstforfatter (1:1 markedsføring), www.direction-marketing.com

Hjælper virksomheder med:

a. Forretningsmæssige løsninger/strategi
- udvikler langsigtede, profitable kunderelationer (tiltrække, fastholde, udvikle, reaktivere) med afsæt i CRM-disciplinen og datadrevet markedsføring
b. Kreative løsninger
- udvikler dialogkoncepter og skriver dialogtekst som supplerer forretningsmæssige løsninger inden for relationsmarkedsføring (pkt a)

Min professionelle baggrund:

30+ års erfaring med udvikling af profitable kunderelationer og kreative løsninger:

  • medstifter af Wunderman, det første Direct Marketing-bureau i Danmark
  • selvstændig konsulent/rådgiver i DIRECTion Marketing
  • tekstforfatter med fokus på dialog og respons
  • kursusleder og underviser på DM Skolen
  • bestyrelsesmedlem i Dansk Markedsføring
  • kursusleder og underviser på CRM Akademiet
  • chef for DM/CRM-netværk i Dansk Markedsføring
  • kursusleder og underviser på Diploma in Relationship Management
  • underviser og vejleder i Relationsmarkedsføring på Mediahøjskolen
  • underviser i Kundedrevet Markedsføring på Teknologisk Institut
  • chef for netværket Datadrevet Markedsføring (bit.ly/2Nup83P)
  • formand for Direct Marketing-bestyrelsen i Dansk Markedsføring (bit.ly/2zHYj3c)

Kompetencer jeg har tilegnet mig som kan have gavn for iværksættere, selvstændige og freelancere (jf www.finnthomsen.com):

  • Strategi
    - sådan integreres kundedrevet relationsmarkedsføring optimalt i marketingplanen
  • Kreativitet
    - sådan udvikles det relevante koncept og teksten med den ønskede effekt
  • Database
    - sådan marketingorienteres og videreudvikles kunde-/emnedatabasen
  • Projektledelse
    - sådan sikres korrekt eksekvering af projekter – fra forberedelse til resultatmåling
  • Usability
    - sådan optimeres brugervenlighed og interaktion på hjemmesiden/i sociale medier
  • Workshops
    - sådan tilpasses og uddannes organisationen til nye, kundedrevne udfordringer

Mine kompetencer kan især gavne Startup Central medlemmer videre med:

  • Evaluering af plan for/hidtidig markedsføring og plan for kommende med anbefaling af det mest hensigtsmæssige/lønsomme forløb
  • Oprettelse/kvalificering/relevant udnyttelse af en kunde- og emnedabase som grundlag for 1:1 markedsføring
  • Kreativ udvikling af dialogkoncepter og dialogtekst
  • Generel digitalisering af markedsføringen

Min generelle svartid:

Svar på forespørgsel/henvendelse om hjælp senest næste dag
Svar i form af oplæg afhænger i sagens natur af opgavens art

VIL DU OGSÅ HAVE BEDRE FORUDSÆTNINGER?

Tilmeld dig vores fordelsklub, og få bedre forudsætninger for din rejse som selvstændig eller iværksætter.

BLIV MEDLEM

TILMELD DIG VORES NYHEDSBREV