Vælg den rette telefoniløsning | Startup Central
Det handler om at få den rette telefoniløsning til din virksomhed som mulig. Relatel vil sætte dig ind i, hvordan du får det.

Som privatperson har du nok prøvet at skulle vælge mobilabonnement. Her har du
måske kunne få en billigere mobiltelefon, hvis du eksempelvis valgte en pakke med binding.

Men hvad så når du skal vælge telefoni til din virksomhed? Hvad kan man så bruge
binding til? Og hvilke gebyrer skal du være særlig opmærksomme på? Vi vil her
forsøge at guide dig gennem erhvervstelefoni junglen.

For og imod bindingsperiode

At have bindingsperiode på dit abonnement kan være en god og prisbesparende
løsning, men det kan også komme til at koste dig dyrt i sidste ende. Vi har derfor
lavet denne oversigt med fordele og ulemper ved binding:

Fordele med binding

  • Jo længere tid du binder dig til, desto billigere bliver prisen.
  • Du kender altid dine udgifter til telefoni.
  • Du kan købe hardware såsom mobiltelefoner og headset til en reduceret pris.

Fordele uden binding

  • Du kan hurtigt opsige dit abonnement, hvis du får en billigere pris eller bedre
    service et andet sted.
  • Du kan let tilpasse abonnementet til dit skiftende behov.
  • Du betaler kun for de abonnementer, som du faktisk har brug for.

Så find ud af, hvad der er vigtigst for dig; er det fleksibilitet eller pris? Det giver svaret på, hvilken løsning der er den rette for dig.

Alt det med småt

Som med meget andet her i livet kan det betale sig at læse det med småt. Vi er klar over, at det kan virke som en uoverskuelig opgave, så her er vores tips til, hvad du særligt skal være opmærksom på, der kan snige sig med i pakken:

  • Er der opstartsgebyrer?
  • Er der gebyrer for at skifte pakke?
  • Er der begrænsninger på, hvor mange der må benytte løsningen?
  • Er der særlige gebyrer, når regningen skal betales?
  • Er din pris med eller uden binding?

Du skal også huske at tjekke, om du har binding på et nuværende abonnement, så du ikke skal vente flere måneder på at kunne tage din nye løsning i brug.

Telefoni der hjælper dig på vej

Vi vil også anbefale, at du overvejer, hvordan du bliver behandlet som kunde. Føles det, som om du er en lille fisk i et meget stort og uoverskueligt hav, eller bliver dine spørgsmål og bekymringer taget alvorligt?

Hvordan bliver du behandlet, når du vil spørge ind til eller klage over en regning? Er det nemt at komme igennem på telefonen? Og vender de tilbage som lovet?

Du skal have en følelse af, at du har et teleselskab, der hjælper dig og hepper på dig. Dit teleselskab skal være en medspiller på din rejse med din virksomhed, det skal ikke være en modstander, som du skal kæmpe mod.

Er du nysgerrig på, om Relatel kan være den rette makker for dig og din virksomhed, så ring til os på 71 99 99 07 og lad os tage en snak om mulighederne.