Har du en webshop eller en website, s√• er det vigtigt, at dine kunder f√łler sig trygge ved at handle med dig.

Med fokus på forbrugertryghed, er det vigtigt for alle brancher at have mulighed for at signalere sikker e-handel.

Ligesom det for forbrugeren er s√¶rdeles vigtigt at f√łle sig tryg og sikker i enhver handel, har det ogs√• afg√łrende betydning for b√•de hjemmesider og web-shops at kunne fremst√• med tryghed og tillid overfor for deres kunder.

B√•de danske forbrugers s√łgning efter web-sider, samt Nethandel generelt eskalerer i disse √•r, derfor er det vigtigt, at danske web-sider og ikke mindst e-handel form√•r at √łge forbrugertilliden.

De fleste k√łb p√• nettet g√•r godt, men alligevel oplever omkring 37% af alle forbrugere, som handler p√• internettet, problemer i forbindelse med et eller flere af deres k√łb.

Som web-shop ejer er der derfor flere ting, man kan have fokus på, for at forbrugeren oplever, at de handler på en tryg og troværdig web-side, et eksempel herpå kunne være reel og specifik forbruger-feedback.

Reel og ordrespecifik Forbruger-Feedback:

Forbrugere har ofte stor glæde af at kunne se andre kunders feedback og tilbagemeldinger, inden de benytter en web-shop eller tager kontakt til en virksomhed via deres web-side.

Med Tryghedsmærket får web-sider og web-shops mulighed for at kunne fremstå som en troværdig forretning, idet de ud over certificeringen, også får reel og ordrespecifik forbruger feedback til at fremgå i deres widget på deres web-side.

Det giver tryghed og gennemsigtighed, n√•r forbrugere kan se Tryghedsm√¶rkets widget p√• deres web-side. Samtidig oplever forbrugeren reel feedback og scoring fra andre kunder, idet feedback er reel og velinformeret p√• baggrund af reelle k√łb hos den p√•g√¶ldende virksomhed.