Kundeservice | Startup Central
Kundeservice er virkelig vigtig, når man taler om forretning. Derfor har vi samlet alle de blogs vi har om kundeservice i en blog.

Kundeservice er virkelig vigtig, når man er erhvervsdrivende. Er kundeservicen dårlig kan det resultere i at potentielle kunder ikke vil handle hos en, og det er lige meget hvor godt et produkt du har. Så kundeservice har meget at sige.

God kundeservice kan være med til at mindste et problem og være med til at redde kunder, som måske overvejer ikke at handle med dig mere.

Kundeservice er ikke kun dig, som taler med kunden, enten over telefonen, en chatbot, mail eller lignende. Kundeservice ses også i form af dine hjemmeside, eksempelvis FAQ.

Når vi taler om kundeservice, så er det vigtigt at man er forstående overfor det kunden siger og hele tiden forsøger at løse problemet, ofte giver det pote at gå den ekstra mil for en kunde. Men man skal selvfølgelig ikke lægge sig fladt ned, der må være grænser for galskaben, det handler om at finde en balance og føle situationen.

 

Bloggen Investerer du nok i kundeservice maler et billede for da med udgangspunkt i den fiktive person Mads som ender i problemer med sin virksomhed på grund af kundeservice. Problemet er nemlig, at han har så travlt, at han ikke kan nå at yde en god kundeservice. Bloggen kommer dermed ind på vigtigheden af kundeservice og at tage sig tiden til det. For uden kunder er der ingen virksomhed.

 

I bloggen 5 tips og tricks til fantastisk kundeservice kan du læse om måder du kan gøre din kundeservice endnu bedre for dine kunder, så de får den bedste kundeoplevelse og kommer igen. Det handler i bund og grund om at gøre det så nemt og intuitivt for dine kunder at bevæge sig rundt på din hjemmeside. Og så skal det selvfølgelig være nemt at komme i kontakt med dig, hvis der opstår spørgsmål som din hjemmeside ikke besvarer.