Har du idéen på tegnebrættet? Altså IDÉEN… til din forretning, og som du brænder for at starte. Du ved, hvad du gerne vil tilbyde og du ved, at det skal være en abonnementsforretning…
Så langt så godt!
Du kan nærmest ikke vente med at komme i gang. Men det er netop her du lige skal trække håndbremsen og tage en ekstra dyb indånding. En abonnementsforretning er nemlig kompleks. Derfor er vejen fra idé til forretning en afgørende proces og valget har betydning for dine muligheder fremover.
Der er nemlig mange måder at starte en abonnementsforretning på. Nogle bedre end andre og afhænger meget af dine fremtidsplaner.
Her er nogle af mulighederne for at komme fra idé til forretning:
Du kan bl.a. kode din egen abonnementsmotor (læs dog, hvorfor du lige skal overveje det en ekstra gang her).
Derudover kan du finde utallige forskellige plug-ins, der er lige til at tilføje til din eksisterende forretning. Her opleves der dog ofte en utilstrækkelighed, når forretningen vokser og kompleksiteten følger med.
OG så er der abonnementsplatformene. De platforme, som er 100% engageret i abonnementsverdenen og som har bygget en forretning op med det ene formål at skabe den bedste abonnementsløsning for virksomheder og deres kunder.
Og der er Upodi.
Mere præcist er vi en startup virksomhed, som de sidste fire år har hjulpet mere end 100 virksomheder med at håndtere deres abonnement. Vi stræber efter at udbyde den bedste abonnementsplatform til alle typer virksomheder!
Ved at vælge Upodi, kan du fokusere på din kerneforretning, så automatiserer vi abonnementsdelen for dig. Dermed gør vi begge, hvad vi er bedst til og brænder for (win-win).
Vil du høre mere om vejen til automatisering? Så kan du downloade vores gratis e-bog.